20 Kasım 2010 Cumartesi

Beşiktaş 2-2 Konyaspor





Beşiktaşlılar hiçbişeyden çekmedi bu sene sayın Schuster'in kaprislerinden çektiği kadar.
BEŞİKTAŞ Cenk Hilbert İbrahim Toraman Ersan İbrahim Üzülmez Ernst Aurelio Tabata Holosko Nobre Quaresma ile çıktı sahaya yani nobreyi saymazsak gene forvetsiz çıktı.Neymiş F.Tekke hazır değilmiş,vay arkadaş!! ne tekkeymiş sanki adam orj.ronaldo bi hazır olamadı,demiyoki adam bana terslendi uyuz oldum bende cezayı oynatmayarak veriyorum demiyor.Adam haftalardır takımla idmanda 18'e bile girecek kadarda mı hazır değil,ama yok 18'e girerse oda ite kaka oyuna alır vede nemelazım gol atarsa oynatmak zorunda kalcak ya oda bahaneyi bulmuş "hazır değil" deyip yedirecek aklı sıra.Bunu değil ben hiçbir beşiktaşlı yemez yememeli.
Gelelim maça,yau hocam bu takıma savunma arkasına atılan toplarla gol atmayan inan bi konyaspor kalmıstı bide bizim halı sahadaki takımımız,konya attı hafta arası bizle maç yapsan inan bizde atarız.Senin bu taktikle oynadıgını ve zaafının bu oldugunu bilmeyen kalmamıs gol atmayan kalmamıs hala bu m.ö kalma çizgi savunmayla oynuyorsun,seni hiç mi kimse uyarmıyor yada uyarıyorda sallamıyormusun.
Adını hatırlamadığım bi ispanyol gazeteci yazmıştı,schuster sıkıştımı kendini kovdurmaya çalışır ve o ortamdan kaçar die,vallahi adama artık inanmaya başladım senin yüzünden.Beşiktaşımız bu halde çalıştırılmaz,artık bu ligin ve bu ligdeki takımların zorluğuna,sertliğine  geldiğin ligden de çok sert olduğunun farkına varıp ona göre hareket etsen çok daha iyi olur.
Korkarım biz haftaya Galatasaray'a bile yeniliriz,bile diyorum dikkat ederseniz,çünkü onlarda bizim kadar kötü üzerine üstelik yönetim karışık takım karışık,kadro dışılar vs.vs.Artık ne olacak bilmem.Graıjcar 55 mt.top sürüyor faul yapan yok cenk kardeşim nerdeyse karşı karşıya kalıyor durum 0-0 ken.Noluyo arkadaş 3-0 mıki böle yakalanıyorsunuz anlamadım.
Son söz allah tüm beşiktaşlılara sabır versin....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder