7 Aralık 2010 Salı

Uefa 2010 Yılın 11'i

Uefa 2010 Yılın 11'i ( yani benim onbirim )

Kale: 
De Gea - Belki sezonun en iyisi değildi ama en akılda kalanlarından biriydi
Defans:
Riise - Liverpool'dan sonra Roma az kalıyor bu adama benim 11'imde her zaman yeri garantidir.
Sağda Maicon - Buna kimsenin itirazı olacağını sanmıyorum,en azından Ramos'tan fazla hak ediyor.
Göbekte Puyol - En karışık pozisyonlarda bile pas yapmayı beceren bonus kafamız :)
Göbekte Pique - O varsa sorun yok
Orta Saha
Göbekte XavIniesta - Onları duşta bile ayırmak imkansız onlar varsa tası tarağı toplasın gitsin :)
Solda Müller - Dünya kupasında neler yaptı buadam herkes biliyor.
Sağda Robben - Hollanda ile ve Bayern ile neler yaptı neler 
Forvet
Messi - Belki milli takımla birşey kazanamdı ama onun yeri hep burası
Drogba - Bu kadar topla oynayan ekipte bir de o olmalıydı
Teknik Direktör
Jose Mourinho - Kendini çok sevmesemde hoşlanmasamda Messi'li Iniesta'lı Xavi'li takımı o çalıştırırsa değil sahanın ortasında koşmak tribünde amigoluk bile yapar :)


2 yorum:

  1. Guzel secimler hocam, benim secimde farkli olanlar: kalede Julia Cesar, Ortada Robben yerine Senijder (Sneijder-Xavi-Iniesta orta sahasi dusunemiyorum :) ) Bir de forvetde Messi'nin yanina Forlan'i almistim.

    YanıtlaSil
  2. Kaleci elbette cesar ama de gea'yı genç semih edasıyla desteklemek ödüllendirmek istedim nacizane :)) ama inan çok iyi kaleci,Robben'i ise Dünya Kupasında sakat sakat perfosmansına hitafen Sneijder'e tercih ettim.Forvette Messi zaten ilk ama ikincisi tabi takıma göre değişir fakat Mou hoca olunca Drogbayı hediye ettim ona :)

    YanıtlaSil