20 Şubat 2011 Pazar

Ne Demiştim!!!

Maçtan evvel 18'ler belli olduğunda Shuster ile alakalı İnançlarımızı Satıyor demiştim.Keşke haklı çıkmasaydım.Savunmada Ferrari'yi oynatan Sivok'u kadroya almayan zihniyetin sonucudur bu mağlubiyet.Maç penaltı ile dönerken anında Almeida-Nobre ve Ekrem-Hilbert,Ernst-Fernandes değişikliğini yapamayan Shuster bu maaçı kendi eliyle vermiştir.(Değişiklikler kırmızı sonrası değişebilir hamle yapamamaktan ya da yapmamaktan bahsediyorum).Hakem Cüneyt Çakır ilk yarıda Ekrem'in kırmızısını vermedi Beşiktaş adına neredeyse tek lehine haraketti.Karşılığında ise Gökhan'ı atamadı,Necip'e gereksiz sarı verdi,Almeida'nın pozisyonunda Lugano ile mücadelesinde faul yoktu devamında Quaresma sarı yedi.Diyeceksizniz ki Ferrari'nin ilk yaptıgı Lugano'ya penaltıydı.Doğru,lakin Lugano'ya bu pozisyon penaltı verilse her maç Fenerbahçe zararlı çıkar,o yüzden Fenerbahçeli'lerin konuşmaya hiç hakkı yok.Gökhan Gönül'e ikinsi sarıyı veremiyorsan hakem makem değilsin Sn.Çakır.Öyle Şamp.L.'de final bile yönetsen bunu yapamıyorsan o küfürleri yersin kusura bakma.Avrupa'da ki her maçın şahane Tr'deki her derbin skandal.Böyle büyük hakem olunmaz.

Her şey bir yana oyun Beşiktaş'a dönmüşken ilk yarım saat harici Fenerbahçe sahada yokken (penaltıya kadar) oyunu kendi eline almak için değişiklik yapıp oyunu ele alamayan,formda olan ve savunmanın bel kemiği olan Sivok'u oynatmayan,Fenerbahçeye karşı boşu olmayan Bobo'yu yedekte bile tutamayan,Dia yorulduktan sonra (her maç 55-60'dan sonra zaten yok bunu sağır sultan biliyor) oyuna Hilbert'i alamayan Shuster denen herif hoca falan değil.Evet ağır falan konuşmuyorum HOCA FALAN DEĞİLSİN shuster.....

Almeida'ya da bir söz:Bobo'nun değil tırnağı saçının teli bile olamazsın,git kumda oyna.

Fenerbahçe için ise Alex büyük futbolcu,ona edecek söz laf kelime hiçbir şey bulamıyorum.Büyüksün be Alex.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder